Tras el reciente lanzamiento del multiplayer de ACC, la gente de Kunos trata de reaccionar rápido ante la avalancha de problemas que han sido reportados por la comunidad, y sale al paso con un parche que trata de recuperar la funcionalidad online del título.
Si bien parece que el estudio italiano ha reaccionado rápido a los primeros problemas del multijugador, así como a algunos que han aparecido en el modo un jugador y la interface, hay que tener en cuenta que Assetto Corsa Competizione es aún un early access y le queda mucho camino por recorrer para poder ofrecer una experiencia plena.

A continuación, el changelog completo:

0.3.1 Change Log?

  • Enabled Chat Widget in Multiplayer Mode
  • Fixed laptimes not showing up in Special Event leaderboards
  • Fixed label switch in singleplayer mode
  • Fixed label name during Replay after a restart
  • Fixed Starting camera if when it has saved custom offset
  • Fixed Spotter saying “go go go” message twice after pitstop
  • accServer improvements and diagnostics
  • Added message for possible Multiplayer downtimes
  • Temporarily disabled pitstop during Replay
  • Temporary fix for BMW M6 GT3 fuel consumption. The setup fuel estimate remains broken, fix on next release
  • Tyre scrub/vibration FFB fine tuning
  • Fixed missing D-Pad navigation for “Brake ducts” and “Caster” options in Setup Page
  • Fixed help text not changing when hovering options in MatchMaking Advanced options page
  • Fixed MatchMaking Advanced options “Preferred drivers count” decrementing by 2 when confirmed
  • Improved positional sound for exteriors
  • Reworked distance attenuation, distance filter and reverb dynamic for exterior sounds (still WIP)
  • Improved remote car movement for speeds below ~30 kmh

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